Sony Handycam [ SÅLD ]

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our use of cookies. More details

• Den 16 oktober 2010 köpte jag en Sony Handycam HDR-Cx305 plus lite tillbehör på Japan Photo. Jag hade då under ett par års tid videofilmat och redigerat filmer, och älskade det som hobby.

Jag sålde min bra mycket större Sony proffskamera och köpte denna just för storlekens skull, plus för den grymma upplösningen.

Men, bara några dagar efter detta, gjorde jag mitt livs "misstag" , jag köpte en Nikon kamera för jag ville testa det också, eftersom jag ansågs vara en duktig filmare, så antog jag att jag kanske hade en viss talang för stillbilds foto också ! På den vägen är det.
      Jag tog en en testfilm på 3-4 minuter med videokameran, och sedan dess har den legat i sin kartong.
      Det är bara stillbildsfoto som gäller numera !

Jag gav totalt 8.737 enl kvitto för kameran , batteri och minneskort 16Gb , har sedan dess köpt till en videobelysning att fästa på kameran , plus ett UV-filter , för ytterligare en 7-800 kronor.

Alltså -
      Kan skickas , men då betalar du i förskott , samt står för frakten !

Mvh // Lennart