[ SÅLD ] Nikon AF-I Converter TC-20E 2 x

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our use of cookies. More details

• Jag säljer min Nikon AF-I Converter TC-20E 2 x, som är i nyskick. Jag har använt den tillsammans med mitt Nikon AF-S 300 mm f/4 optik och min kamera Nikon D800E.

Funkar hur bra som helst ! Har A / B testat med en Nikon AF-S Converter TC-20E III , och varken jag eller ägaren till den nya kan avgöra vilka bilder som är tagna med vilken konverter.

Jag säljer den för att jag är alldelels för darrig för en optik utan VR , som då ramlar upp till 600 mm (med convertern) och jag använder inte stativ. Jag "darrar därför bort" många bilder .
      Jag får klara mig med 300 mm och istället croppa lite grand. Tyvärr !

Jag gav 2000 spänn för ett par månader sedan och jag säljer den för 1800 kronor. Det är mindre än hälften av vad den nya kostar.

Pris : SÅLD

Finns i Göteborg, men kan skickas. Då tillkommer frakt som köparen får stå för och förskottsbetalning till mitt konto.

• Passar den med Nikon AF-S VR 105/2,8G IF-ED Micro-Nikkor?

Jag bor i gbg

Hej !

Enligt Nikon skall den göra det, men då du bor i Götet , så låt oss träffas , så får du se med egna ögon vad den kan göra , eller inte göra !

Jag är pensionär och "alltid" hemma, så ring mig på 0730 - 321 455 , så försöker vi få ihop något !

Jag bor i Hisings Kärra , och du ?

Mvh // Lennart