(SÅLD) Rymlig ryggsäck - Boblbee Procam 500XT

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our use of cookies. More details

• [font='Arial, Helvetica, sans-seriffont-size:12pxbackground-color:rgb(32,32,32)']Säljer en helt oanvänd fotoryggsäck - Boblbee Procam 500XT. En ruskigt stabil och välbyggd sak, gjorde för tuffa och äventyrliga tag. Köpte den för något år sedan till en fotoresa jag skulle göra. Men resan blev aldrig av så nu säljer jag ryggan.[/font]

[font='Arial, Helvetica, sans-seriffont-size:12pxbackground-color:rgb(32,32,32)']Har för mig att jag gav 3.500 kr för den. Numera har Boblbee blivit uppköpta, men väskan säljs fortfarande, nu under namnet POINT65. Kostar saftiga 485 euro. Info finns på länken:[/font]

packs.point65.com/produkt/6/procam-500xt.html

[font='Arial, Helvetica, sans-seriffont-size:12pxbackground-color:rgb(32,32,32)']Här är länk till en recension på Fotosidan[/font]

fotosidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=22671

[font='Arial, Helvetica, sans-seriffont-size:12pxbackground-color:rgb(32,32,32)']Bilder på väskan kan mailas om så önskas - tänkte mig 2.300 kr för den. Finns i Blekinge, ska den skickas står köparen för frakten.[/font]
      Portfolio + blogg: http://www.magnussonphoto.fotosidan.se/