Sportig prestigeklocka, vacker också!
-
-
-
-
Det ser bra ut, nu har du en liten utmaning, att slåss mot damm och reflektioner.
-
Vackra prylar är tacksamma objekt. Dom varken klagar eller gnäller. Och busenkla att redigera hur man vill. Grymt snygga bilder!
Damm här och där har alltid i alla tider varit ett problem och ett dilemma för fotografer.
Varför är detta forum så dött numera? Har själv aldrig haft Facebook (sa nej till en hel massa inbjudningar no thanks) eller intstagram. Kanske jättarna tagit över som med google och yuotube m.fl.? -
Tycker också det är synd att sidan svalnat så. Men det är väl vi medlemmar som "somnat" kanske ....
-
"Tycker också det är synd att sidan svalnat så. Men det är väl vi medlemmar som "somnat" kanske ...."
Själv har jag tänkt göra fler dagsutflykter i år än vad jag gjort tidigare. Sen tycker jag inte det behöver vara bilder av nästan bästa uppvisningsklass för man ska våga lägga ut dem.. Som förr när man fotograferade med sina billiga instamatickameror, bilderna blev ofta inte så bra, men kunde vara roliga att titta på ändå.
-
Dela
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Användare Online 1
1 Gäst